söndag 12 oktober 2008

Fäääärdig...

I runda slängar tre år har gått sedan detta mastodontprojekt (hmmm...) påbörjades. De var iochförsig nästan klara redan förra, och faktiskt nog även förrförra året, men igår kväll var det då äntligen dags: fästa trådar - 8 stycken! Förstå att det har tagit tid att samla ork för detta. Det tog mig säkert 15 minuter att bli färdig!



När flitens lampa ändå lyste passade jag på att sy i en knapp i den här, och vips var den klar. Den fick i morse även betyg klart godkänd av O. Han hade iochförsig själv fått välja tyger, men det är inte alltid en garanti för att slutresultatet faller i smaken.

1 kommentar:

ShirLee sa...

Jag undrar om det finns någonting man kan muta dej med så att du fäster mina trådar med? Eller vänta, jag tar med koftan hem till dej i morgon så får mamma göra det, ha ha!
Grattis på födelsedagen och jag ser fram emot Zuleikatårta i morgon:-)