onsdag 22 oktober 2008

En höst-onsdagskväll

kan vara helt vanligt småtrist eller så kan man bjuda in fyra fina vänner och få sig en helt ovanligt kul-trevlig kväll. Köket stod för asiatisk experimentalism och kvällen avslutades med lagom utmanade pyssel (dock i praktiken något knepigare än man kunde tro).








Jag har nu några dagar på mig att klura på hur jag skall tillskansa mig tillräckligt med sammanhängande alldeles egen tid i helgen för att hinna njuta av de härliga franska presenterna, helst alla tre samtidigt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för igår! Det var underbart gott, och nice att träffas.
Förbluffad att se bilderna här redan! /Åsa

Anonym sa...

I dag har jag på mig mitt superfina hemmagjorda armband! Är fortfarande mätt efter den väldigt goda maten. Hur orkar du? Går du på något? Kan man få ett tips? Tack, tack! /Ylva

SanKan sa...

Tack själva för den onsdagsförgyllande träffen och presenterna som jag ser fram emot att sätta tänder och händer i :-DD Jag har också haft på mig mitt nya armband idag - även om jag måste erkänna att det krävdes närapå akrobatisk förmåga för att få det på sig utan hjälp.../S