söndag 8 mars 2009

Ny klänning

Vi har äntligen pratat ut, och vårt frostiga förhållande har tinat upp en smula. Faktiskt har vi myst tillsammans flera långa kvällar under senaste veckan. Även om jag fått både en och två flashbacks som påminner mig om varför det blev som det blev senast, så har jag bestämt mig för att bjuda till och ge honom en andra chans. Trots allt har vi ganska kul ihop jag och herr Pfaff.



Nästan alla M:s kläder blev kvarglömda på landet när vi var där i julas. Åtminstone hoppas jag att det är där dom är. Alternativet är att vi faktiskt fick med oss hennes klädväska men att den råkade packas ur bilen på Ikeas parkering i Jönköping, och sedan aldrig kom med in i bilen igen... Iallafall har jag ingen lust att gå och köpa ännu en klänning när jag vet (tror) att det ligger minst 10 i en väska eller låda på landet, men att sy en är ju en helt annan sak!

9 kommentarer:

Lotta Sultan sa...

jag förstår att ni är vänner nu! jättefin!

SanKan sa...

Tack :-DD

sara sa...

så fin så fin!

SanKan sa...

Tackar, tackar! Bäst av allt är att mottagaren godkände den och faktiskt ville ha den på sig en hel kväll! Inte helt givet i trotsålderns tidevarv... :-D

Julia sa...

Jättefin klänning :) och blogg!

Julia sa...

Jag satte dig på min länklista bums! Hoppas det är ok!

SanKan sa...

Tack Julia! Det är såklart helt ok :-))

Lenas HEM sa...

Åhhh vilken fin klädhängare!! Får man fråga vart den kommer ifrån??

// Lena.

SanKan sa...

Tack Lena! Klädhängaren är ett hemmabygge, består av två stycken tavellister från Ikea som jag skruvat ihop. "Knopparna" är avsågade bitar från en rundstav som jag skruvat fast, och sist har jag limmat på guldfärgade kronor ytterst på knopparna.