tisdag 16 september 2008

Sötsaker

Veckans gosigaste, underbaraste hjärtevärmare:



("På julafton ska jag köpa ett halsband till Susan". På lilla lappen: "Jag älskar Susan". Plus flaggor från alla jordens hörn...)
Den sitter på väggen bredvid min säng och får mig att le varje gång jag stiger upp och varje gång jag går och lägger mig. Fina lilla unge.


Veckans efterrätt: allt som har med äpplen att göra. Ikväll, extrem-rustik äppelpaj med fullkornsdinkelmjöl. Tack kollega S för alla äpplen :-)




4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad härligt med lite kärlek på papper! Själv har jag också fått stor tilldelning på sistone - i form av pärlor från min 4-åring. Det är armband, halsband, pärlplattor - you name it, I've got it. Visst värmer det skönt i hjärtat.
Ha det gott // Lisen

SanKan sa...

Ha ha - visst är det härligt med det nyväckta intressets lätt maniska massproducering :-D - här hemma är det alltså teckningar som gäller för tillfället - högt och lågt, tidigt och sent!
Ha det fint! Susan

me sa...

Söt-O! Vilken fin teckning! En bra bild att titta på i mörka trotsstunder ;-)

SanKan sa...

Tack för tipset Anna, det skall jag komma ihåg att göra! :-D